πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών
Τη συλλογή υπογραφών μέσω Διαδικτύου ζητούν οι εκπαιδευτικοί, που απαιτούν να σταματήσει η κινητικότητα και οι περικοπές της κυβέρνησης και της τρόικας.
Διεθνής καμπάνια συλλογής υπογραφών διαμαρτυρίας για το μέτρο της διαθεσιμότητας στο χώρο της Παιδείας έχει ξεκινήσει μέσω Διαδικτύου, με τίτλο: "Σώστε τη δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα!Ούτε ένας δάσκαλος ή μαθητής δεν περισσεύει! Αντιδράστε τώρα, αργότερα σημαίνει ποτέ!".
«Ζητούμε κανένας εκπαιδευτικός να μην τεθεί σε διαθεσιμότητα ή να απολυθεί. Απαιτούμε κανένας μαθητής να μην έχει μείνει χωρίς τον τομέα του / της επιλογής του στις δημόσιες επαγγελματικές σχολές» αναφέρεται στη σελίδα των ηλεκτρονικών υπογραφών και συμπληρώνεται:
«Απαιτούμε η κινητικότητα (διαθεσιμότητες – απολύσεις) και η πολιτική περικοπών της ελληνικής κυβέρνησης και της τρόικας, η οποία καταστρέφει τη δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα, να σταματήσει αμέσως. Η ποιοτική δημόσια παιδεία δεν αποτελεί προνόμιο, αλλά πρέπει να είναι διαθέσιμη σε κάθε παιδί, χωρίς κοινωνικές ή οικονομικές διακρίσεις».
Τη συλλογή υπογραφών μέσω Διαδικτύου ζητούν οι εκπαιδευτικοί, που απαιτούν να σταματήσει η κινητικότητα και οι περικοπές της κυβέρνησης και της τρόικας.
Διεθνής καμπάνια συλλογής υπογραφών διαμαρτυρίας για το μέτρο της διαθεσιμότητας στο χώρο της Παιδείας έχει ξεκινήσει μέσω Διαδικτύου, με τίτλο: "Σώστε τη δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα!Ούτε ένας δάσκαλος ή μαθητής δεν περισσεύει! Αντιδράστε τώρα, αργότερα σημαίνει ποτέ!".
«Ζητούμε κανένας εκπαιδευτικός να μην τεθεί σε διαθεσιμότητα ή να απολυθεί. Απαιτούμε κανένας μαθητής να μην έχει μείνει χωρίς τον τομέα του / της επιλογής του στις δημόσιες επαγγελματικές σχολές» αναφέρεται στη σελίδα των ηλεκτρονικών υπογραφών και συμπληρώνεται:
«Απαιτούμε η κινητικότητα (διαθεσιμότητες – απολύσεις) και η πολιτική περικοπών της ελληνικής κυβέρνησης και της τρόικας, η οποία καταστρέφει τη δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα, να σταματήσει αμέσως. Η ποιοτική δημόσια παιδεία δεν αποτελεί προνόμιο, αλλά πρέπει να είναι διαθέσιμη σε κάθε παιδί, χωρίς κοινωνικές ή οικονομικές διακρίσεις».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου