Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Δέκα περιβαλλοντικές οργανώσεις εναντίον του Γ. Παπακωσταντίνου για τα αυθαίρετα


papakonstantinuΟι περιβαλλοντικές οργανώσεις Αρκτούρος, Αρχέλων, Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης, Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία, Καλλιστώ, Δίκτυο Μεσόγειος SOS, MΟm-Εταιρία Μελέτης και Προστασίας της Μεσογειακής Φώκιας, Greenpeace και WWF Ελλάς, εκφράζουν την αγανάκτηση τους για τις τελευταίες αλλαγές που επιχειρεί το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής στις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου ..
για τα αυθαίρετα, για το οποίο έχουν ήδη από τις αρχές Αυγούστου εκφράσει την αντίθεση τους με κοινή επιστολή τους προς όλους τους βουλευτές.

Το σχέδιο νόμου θέτει τα πράγματα σε λάθος βάση και θα έχει καταστροφικές συνέπειες για το περιβάλλον. Αναιρεί επίσης τις ήδη ανεπαρκείς προσπάθειες για χωροταξική και πολεοδομική οργάνωση στην Ελλάδα. Οι επιπλέον αλλαγές που αφορούν τη μείωση των προστίμων για τις περισσότερες κατηγορίες αυθαιρεσιών αποδεικνύουν ότι ο στόχος είναι καθαρά εισπρακτικός. Ούτε σε καιρούς οικονομικής κρίσης δεν υπάρχει η πολιτική βούληση να εισπραχθούν τα πρόστιμα που αναλογούν σε σοβαρές και μαζικές παρανομίες που έχουν υποβαθμίσει την ύπαιθρο και θα κοστίσουν κοινωνικά και περιβαλλοντικά στις μελλοντικές γενιές.

Η Κυβέρνηση, με μεγάλη ευθύνη και του ίδιου του Υπουργού ΠΕΚΑ, επιδιώκει τη νομιμοποίηση καταπατήσεων και αυθαιρεσιών εις βάρος του φυσικού μας πλούτου και την επιδείνωση σημαντικών περιβαλλοντικών κεκτημένων, όπως η δασική νομοθεσία. Αν ο πραγματικός στόχος ήταν η είσπραξη από τα αυθαίρετα και η χάραξη «κόκκινης γραμμής», τότε το ΥΠΕΚΑ θα προχωρούσε σε αυστηρή και άμεση επιβολή προστίμων στους αυθαιρετούχους, σε κατεδαφίσεις αυθαιρέτων και σε επιτάχυνση του πολεοδομικού σχεδιασμού που εδώ και δεκαετίες χωλαίνει αδικαιολόγητα, δίνοντας κίνητρο για παρανομίες. Θα διασφάλιζε επίσης όρους ουσιαστικής προστασίας του φυσικού μας πλούτου, ως πολύτιμης δημόσιας περιουσίας και κρίσιμης υποδομής για την προσαρμογή της χώρας στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.

Οι περιβαλλοντικές οργανώσεις εκφράζουν αγωνιώδη έκκληση για αναστροφή της διαφαινόμενης ισχυρής τάσης του ΥΠΕΚΑ για ανοχή στην περιβαλλοντική παραβατικότητα και νομιμοποίησης μιας επόμενης γενιάς αυθαιρέτων. Είναι διεθνώς πλέον αποδεκτό ότι το περιβάλλον και οι φυσικοί πόροι είναι τα πιο σημαντικά δομικά στοιχεία για μια πραγματικά βιώσιμη οικονομία και κοινωνική ευημερία. Δυστυχώς, αυτή την πραγματικότητα δείχνει πλέον να αγνοεί ο εξ ορισμού πολιτικός ταγός της προστασίας του περιβάλλοντος, δηλαδή το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

ΠΗΓΗ: VETONEWS

Ομόφωνη Απόφαση του Κ.Σ. της ΠΑΣΠ Πανεπιστημίων αναφορικά με το Νόμο στην Ανώτατη Εκπαίδευση

Παρά τους δημόσιους πανηγυρικούς λόγους της κυβέρνησης και της Υπουργού Παιδείας  για την ψήφιση με επίπλαστη συναίνεση και διαδικασίες εξπρές του νέου Νόμου-Πλαισίου για την ανώτατη εκπαίδευση, στην πραγματικότητα πρόκειται για μια μαύρη σελίδα στην ιστορία του ελληνικού κοινοβουλίου. 30 χρόνια μετά την ψήφιση του πρωτοπόρου και ριζοσπαστικού νόμου 1268/82 για τον εκδημοκρατισμό των Πανεπιστημίων, μια άλλη κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ έρχεται να πλήξει με τον πιο χυδαίο τρόπο την ίδια τη δημοκρατική κουλτούρα και παράδοση που καλλιεργήθηκε και εμπεδώθηκε χάρις σε αυτόν. Αυτοί που μαζί τα έφαγαν, συνασπίστηκαν τώρα χωρίς αιδώ ώστε να αποδομήσουν ότι είχε μείνει όρθιο από τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα που ενέσκηψε με την πιο ακραία μορφή της. Η αντιπροσωπευτική συμμετοχή του συνόλου των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας στη διοίκηση των Πανεπιστημίων προβάλλεται σήμερα ως η ρίζα του κακού, που γέννησε τη διαπλοκή και τη διαφθορά και για το λόγο αυτό “επιβάλλεται να καταργηθεί”. Προωθείται λοιπόν, μια ακραία νεοφιλελεύθερη λογική που επιδιώκει τη “συμμόρφωση” των Πανεπιστημίων στις απαιτήσεις της οικονομίας της αγοράς, λειτουργώντας στα πρότυπα μιας Ανώνυμης Εταιρείας. Θα πρέπει να επισημανθεί, ότι η ίδια η κυβέρνηση προεκλογικά δεσμευόταν τόσο για την απόσυρση του νόμου της Γιαννάκου, όσο και για την αύξηση της χρηματοδότησης στην Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ, πάγια αιτήματα της ακαδημαϊκής κοινότητας. Ο παρών νόμος που ψηφίστηκε σύσσωμος από νεοφιλελεύθερες, συντηρητικές και αντιδραστικές δυνάμεις έρχεται σε αντίθεση όχι μόνο με τις προεκλογικές δεσμεύσεις, αλλά και με τις ίδιες αρχές και τις αξίες μιας προοδευτικής παράταξης που ανήκει στο χώρο της κεντροαριστεράς. Με την ψήφιση του “νόμου” η τελευταία κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έπραξε το ακριβώς αντίθετο, ενισχύοντας τη συντηρητική και αυταρχική λογική που διέπνεε το νόμο της Γιαννάκου μειώνοντας αντίστοιχα την ευθύνη της Πολιτείας για επαρκή χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων. Το θεμελιώδες μάλιστα ζήτημα που αφορά τη διαφάνεια στη διαχείριση των κονδυλίων από τα ίδια τα πανεπιστήμια, όχι απλά δεν επιδιώκεται να λυθεί, αλλά αντίθετα αφαιρούνται δικλείδες ασφαλείας και ελέγχου που υπήρχαν μέχρι σήμερα. Κι αυτό γιατί, δίνονται υπέρμετρες εξουσίες σε ένα ολιγομελές όργανο, όπως το Συμβούλιο Διοίκησης, στο οποίο μάλιστα οι πρωτοβάθμιοι καθηγητές εκπροσωπούνται συντριπτικά εις βάρος των υπολοίπων μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας. Ταυτόχρονα υπάρχει ανάμειξη στη διοίκηση, ανθρώπων που προέρχονται από χώρους που στο παρελθόν έχουν αποδείξει την πλήρη αδιαφάνεια που τους διέπει (π.χ. τοπική αυτοδιοίκηση, επιμελητήρια).[...]

πηγη: ΠΑΣΠ

Ο Παναγιώτης Ράππας μιλάει στο «Βήμα» για την πρώτη 3D ταινία μεγάλου μήκους κινουμένων σχεδίων που θα γυριστεί στην Ελλάδα, βασισμένη στο παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά «Ο χιονάνθρωπος και το κορίτσι»


Ο Ευγένιος Τριβιζάς  πάει στο Χόλιγουντ

Ο Ευγένιος Τριβιζάς πάει στο Χόλιγουντ
 
Ο σκηνοθέτης και animator Παναγιώτης Ράππας μιλάει στο «Βήμα» για την πρώτη 3D ταινία μεγάλου μήκους κινουμένων σχεδίων που θα γυριστεί στην Ελλάδα, βασισμένη στο παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά «Ο χιονάνθρωπος και το κορίτσι»



 Ο επτάχρονος γιος του σκηνοθέτη και animator Παναγιώτη Ράππα μεγαλώνει, όπως και πολλά άλλα παιδιά, με τις ιστορίες του «εθνικού» μας παραμυθά Ευγένιου Τριβιζά. « Οι ιστορίες του έχουν τη δύναμη να αγγίξουν όλους τους ανθρώπους, σε ολόκληρο τον πλανήτη·δεν είναι τυχαίο ότι μεταφράζεται συστηματικά στην Κίνα αυτή τη στιγμή » λέει ο ίδιος στο «Βήμα», έχοντας μόλις επιστρέψει με το πλοίο από τη γενέτειρά του (1960), την Υδρα, στον Πειραιά όπου ζει. « Αυτό ελπίζω να συμβεί και με την ταινία » εκμυστηρεύεται αυτός ο κοσμογυρισμένος καλλιτέχνης των κινουμένων εικόνων αναφερόμενος στην πρώτη 3D ταινία μεγάλου μήκους κινουμένων σχεδίων που θα γυριστεί στην Ελλάδα βασισμένη στο παραμύθι «Ο χιονάνθρωπος και το κορίτσι» (εκδόσεις Κέδρος) του Ευγένιου Τριβιζά.

Στην ιστορία αυτή, την οποία πρόκειται να σκηνοθετήσει ο ίδιος, ένα κορίτσι φτιάχνει έναν χιονάνθρωπο και του ζητεί να μη λιώσει ποτέ. « Είναι ένα ταξίδι στον κόσμο της φαντασίας και ταυτόχρονα ένας ύμνος στην ανιδιοτελή και άδολη παιδική φιλία » λέει ο Παναγιώτης Ράππας. Αυτή τη στιγμή έχει ολοκληρωθεί η πρώτη γραφή του σεναρίου και του ντεκουπάζ, έχει μεταφραστεί στα αγγλικά και επιπλέον αναζητούνται οι πιθανοί συγχρηματοδότες της παραγωγής στο Λος Αντζελες. Το κόστος είναι δυσβάσταχτο για τα ελληνικά δεδομένα: « Ενας έμπειρος και πολύ επιτυχημένος παραγωγός του Χόλιγουντ έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον να αναλάβει την παραγωγή. Εφόσον όλα πάνε καλά, θα χρειαστούν τουλάχιστον είκοσι μήνες εντατικής δουλειάς για να ολοκληρωθεί η ταινία ».


Συνεργασία με τον Στίβεν Σπίλμπεργκ
Στα μέσα της δεκαετίας του 1980 ο Παναγιώτης Ράππας σπούδαζε ζωγραφική και χαρακτική στη Γερμανία. Εκεί θήτευσε δίπλα στον γερμανό σκηνοθέτη Βόλφγκανγκ Ουρκς πάνω στο κινούμενο σχέδιο, γεγονός που του έδωσε την απαραίτητη εμπειρία για όλα τα στάδια της παραγωγής και τον οδήγησε επιτυχημένα σε δύο ταινίες μεγάλου μήκους. Μετά μπήκε στη ζωή του ο αμερικανός σκηνοθέτης Στίβεν Σπίλμπεργκ. Το 1989 εκλήθη από την «Universal» στο Λονδίνο για να συνεργαστεί με την εταιρεία «Αmblin» που είχε ανοίξει εκεί ο πολυβραβευμένος σκηνοθέτης (όταν το στούντιο μεταφέρθηκε στο Λος Αντζελες προέκυψε η περίφημη «DreamWorks»). « Η σημασία στη βαθιά γνώση της τεχνολογίας και της τεχνικής του σινεμά, ο σεβασμός στον θεατή και ο μειλίχιος, ουσιαστικά ανθρώπινος,χαρακτήρας του ίδιου του Σπίλμπεργκ είναι αυτά που κράτησα » από μια συνεργασία που διήρκεσε πολλά χρόνια και έδωσε άλλες τρεις ταινίες μεγάλου μήκους. Ο Παναγιώτης Ράππας είναι ισόβιο μέλος της Ακαδημίας Τεχνών και Επιστημών του Κινηματογράφου (ΑΜΡΑS) των ΗΠΑ. Εξελέγη με απόλυτη πλειοψηφία από τους συναδέλφους του σε όλον τον κόσμο, οι οποίοι αναγνώρισαν τον όγκο και την ποιότητα της δουλειάς του καθιστώντας τον ίδιο μελλοντικό τους κριτή. « Ηταν το δώρο τους για τα τεσσαρακοστά μου γενέθλια και ήρθε ως ευχάριστη έκπληξη ».

Χριστουγεννιάτικα παραμύθια
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Παναγιώτης Ράππας συνεργάζεται με τον Ευγένιο Τριβιζά.

Εχει ήδη σκηνοθετήσει δύο χριστουγεννιάτικα παραμύθια με τη δική του βοήθεια, σε συνεργασία με την ΕΡΤ, με τη στήριξη, όπως λέει, του γενικού της γραμματέα τότε Κώστα Σπυρόπουλου, και μιας ομάδας πολύ δημιουργικών παιδιών. Πρόκειται για τις ταινίες μικρού μήκους, βασισμένες πάντα στα ομότιτλα παραμύθια, «Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι» (2007) και «Ενα δέντρο, μια φορά» (2009), με τη μουσική στη δεύτερη περίπτωση του Δημήτρη Παπαδημητρίου και τη φωνή, μεταξύ άλλων, του Διονύση Σαββόπουλου. « Η δεύτερη μόλις ταινία,με μια αμιγώς ελληνική ομάδα νέων δημιουργών, ψηφίστηκε από την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ενωση (ΕΒU) δεύτερη καλύτερη παραγωγή για παιδιά και νέους εν γένει σε ολόκληρη την Ευρώπη εκείνη τη χρονιά.Αν λάβετε υπόψη σας ότι οι ταινίες αυτές γίνονται χρησιμοποιώντας την αιχμή της ψηφιακής τεχνολογίας για τα οπτικοακουστικά μέσα, τότε η διάκριση αποτελεί έναν άθλο και μάλιστα από μια χώρα που δεν διαθέτει καν ανώτατη σχολή κινηματογράφου ».

Παπαδιαμάντης για παιδιά
Πριν από ενάμιση χρόνο ο Παναγιώτης Ράππας κατέθεσε στην ΕΡΤ μια πρόταση: να μεταφέρει στην οθόνη το διήγημα «Η Σταχτομαζώχτρα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη για να τιμήσει τα εκατό χρόνια από τον θάνατο του συγγραφέα που συμπληρώνονται εφέτος. «Το έργο του Παπαδιαμάντη προσφέρεται για υψηλής ποιότητας παιδικό πρόγραμμα, αφού σε αυτό καταγράφονται οι αξίες της ελληνικής παράδοσης- είναι σίγουρο ότι αξίζει να γίνει γνωστή στις νεότερες γενιές. Το animation ως μέσο προσφέρεται ακριβώς γι΄ αυτό». Στην αρχή η πρόταση έγινε δεκτή με ενθουσιασμό, αλλά ακόμη δεν έχει προχωρήσει: «Δεν ανήκει στις άμεσες προτεραιότητες της ΕΡΤ αυτόν τον καιρό. Ελπίζω όμως ο Παπαδιαμάντης να αξιοποιηθεί με αυτόν τον τρόπο σε ευνοϊκότερες συνθήκες και χωρίς ξεκάθαρα επετειακό χαρακτήρα. Είναι όνειρό μου να δω αυτή την ταινία, για την οποία έχω δουλέψει άπειρες ώρες, ολοκληρωμένη».

Το δώρο στον Ομπάμα
Την τελευταία φορά που ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου συναντήθηκε με τον αμερικανό πρόεδρο κ. Μπαράκ Ομπάμα στις ΗΠΑ τού έδωσε ως δώρο για τις κόρες του μια κασετίνα με αυτές τις δύο ταινίες, «σαν ένα “πολιτιστικό αγαθό” που παρήγαγε η χώρα του αντιλαμβάνομαι»τονίζει ο δημιουργός,κάτι«που θα πρέπει να χαροποιεί όλους όσοι βοήθησαν να γίνουν,και ήταν πολλοί». Στην Ελλάδα μάς λείπει η απλή συνταγή της επιτυχίας, αφού «δεν δουλεύουμε συστηματικά και σε βάθος χρόνου». Κατά τα λοιπά, «δεν μας λείπει ούτε το πνεύμαούτε η ικανότητα να επιτύχουμε το οτιδήποτε». Δηλώνει ενθουσιασμένος που η δουλειά του αρέσει στο δυσκολότερο κοινό που υπάρχει, τα παιδιά, καθώς «αν η ιστορία δεν έχει κάτι να τους πει, της γυρνούν παγερά και ειλικρινέστατα την πλάτη».

ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ: «ΣΤΟ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΣΚΙΤΣΟ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΚΘΡΟΝΙΖΕΤΑΙ»
- Τι σας άρεσε στα δύο χριστουγεννιάτικα παραμύθια σας που προηγήθηκαν,αυτά τα οποία σκηνοθέτησε ο Παναγιώτης Ράππας; «Οτι τον είχαν αγγίξει, τον είχαν συγκινήσει, και χάρη στον μεταδοτικό του ενθουσιασμό το αποτέλεσμα ήταν μαγευτικό. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που ένας τόσο ταλαντούχος και έμπειρος, από τη συνεργασία του με κορυφαίους δημιουργούς στην Αμερική, σκηνοθέτης έχει αγαπήσει τόσο πολύ τα έργα μου».

- Τι τύχη θα έχουν στη μεγάλη οθόνη οι δύο ήρωές σας; Πώς νομίζετε ότι θα αντιδράσουν;

«Ελπίζω τα εκτυφλωτικά φώτα της δημοσιότητας να μη λιώσουν τον “Χιονάνθρωπο” και η αγάπη του κοριτσιού να μεταμορφώσει το λευκό πανί της μεγάλης οθόνης στις απέραντες χιονισμένες εκτάσεις του Βόρειου Πόλου».

- Πώς είναι για έναν δημιουργό να βλέπει τους ήρωες της φαντασίας του να περνάνε στον κινηματογράφο μέσα από τα μάτια μιας άλλης- εν προκειμένω του σκηνοθέτη;

«Αν υπάρχει η σωστή χημεία μεταξύ των συντελεστών, η μία φαντασία πυροδοτεί την άλλη και το αποτέλεσμα μπορεί να είναι φαντασμαγορικό. Σε ένα βιβλίο ο λόγος είναι ο απόλυτος κυρίαρχος. Στο κινούμενο σκίτσο ο λόγος εκθρονίζεται και τη θέση του καταλαμβάνει η εικόνα. Για αυτόν τον λόγο στη συγγραφή του σεναρίου απαιτείται στενή συνεργασία συγγραφέα και σκηνοθέτη».

- Με ποιον τρόπο σάς έχει ζητηθεί να συνεργαστείτε στο νέο εγχείρημα;

«Με απόψεις, προτάσεις και ιδέες για όλες τις λεπτομέρειες. Θυμάμαι ότι μόνο και μόνο για τη ζωγραφιά που θα έχει απέξω το καπάκι ενός κουτιού μπισκότων, που το βλέπουμε μόνο για ελάχιστα δευτερόλεπτα στο “Ενα δέντρο, μια φορά”, είχαμε αμέτρητες ώρες διαβουλεύσεων. Το ίδιο και στο “Ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι”. Εβδομάδες ολόκληρες συζητούσαμε με ποιον τρόπο θα είναι επιπλωμένη η ποντικότρυπα του Τρωκτικούλη με διάφορα κλεμμένα μικροαντικείμενα, τα οποία έχει προσαρμόσει για προσωπική του χρήση. Δαχτυλήθρα για βάζο; Γραμματόσημα με τοπία για πίνακες ζωγραφικής; Σακουλάκια τσαγιού για μαξιλάρια; Πανάκι καθαρίσματος γυαλιών για κουβέρτα; Φανταζόσαστε τώρα πόσα παρόμοια προβλήματα θα προκύψουν σε μια ταινία μεγάλου μήκους όπως ο “Χιονάνθρωπος και το κορίτσι”».

ΜΙΑ ΙΤΑΛΙΔΑ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ
Το βιβλίο «Ο χιονάνθρωπος και το κορίτσι» έχει εικονογραφηθεί θαυμάσια από τον Αλέξη Κυριτσόπουλο. «Παρ΄ όλα αυτά σε μια ταινία οι εικόνες,αλλά κυρίως οι ήρωές της,σχεδιάζονται με άλλες προτεραιότητες, για να εξυπηρετήσουν άλλες ανάγκες.Ο θεατής καλείται να περάσει μαζί τους,με στραμμένη την προσοχή πάνω τους,μιάμιση ώρα.Χρόνος απίστευτα μακρύς ιδιαίτερα για παιδιά.Για να πετύχει ο κινηματογραφιστής κάτι τέτοιο πρέπει να καταφέρει να κάνει τους ήρωές του συμπαθείς (ή αντιπαθείς) από την πρώτη ματιά και να βρει έναν τρόπο να εκθέτει τον συναισθηματικό τους κόσμο με μεγάλη σαφήνεια αν θέλει να τους έχει “κοινωνούς” στην τελική “κάθαρση” της ιστορίας.Μια τελείως διαφορετική προσέγγιση δηλαδή.Εχουμε έρθει σε επαφή με μια εξαίρετη ιταλίδα εικονογράφο,τη Νικολέτα Τσέκολι,με θητεία στον χώρο του animation,η οποία θα αναλάβει να σχεδιάσει τους χαρακτήρες και τους χώρουςούτως ώστε να επιτύχουμε στην απόδοση της ονειρικής ατμόσφαιρας που χαρακτηρίζει την ιστορία του Τριβιζά» μας λέει ο Παναγιώτης Ράππας.



ρεπορταζ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΕΚΟΣ

ΠΗΓΗ: TO BHMA

Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011 7 μ.μ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΥΔΡΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥ Δ.Σ



Ύδρα  28 Αυγούστου  2011
Αρ. Πρωτ.    5094


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΥΔΡΑΣ


Κυρία / κύριε Σύμβουλε,

Καλείστε όπως την 1η Σεπτεμβρίου 2011, ημέρα Πέμπτη, και ώρα 19:00 προσέλθετε σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στην αίθουσα του Δήμου ¨Μελίνα Μερκούρη¨.

Στην συνεδρίαση θα τεθούν προς συζήτηση και ψήφιση τα παρακάτω θέματα:

  1. Έγκριση έκθεσης εσόδων – εξόδων α’ τριμήνου για τον έλεγχο υλοποίησης του προϋπολογισμού, έτους 2011
  2. Έγκριση έκθεσης εσόδων – εξόδων β’ τριμήνου για τον έλεγχο υλοποίησης του προϋπολογισμού, έτους 2011
  3. Αναμόρφωση του προϋπολογισμού, έτους 2011.
  4. Αίτημα της ΣΕΛΟΝΤΑ Α.Ε


Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου


Παναγιώτης  Εμμ.  Μαρκαντώνης

Επιστολή Λευτέρη Κεχαγιόγλου για τα αποτελέσματα του συνέδριου "Posidonia sea tourism forum"

Συζητάνε κρουαζιέρα 840 ατόμων στην Ύδρα.

Τα  αποτελέσματα του συνέδριου Posidonia sea tourism forum φαίνεται ότι αρχίζουν να δίνουν ενθαρρυντικά μηνύματα για την Ύδρα.

Η άριστη σχέση των διοργανωτών των ποσειδωνίων φόρουμ με τα συμμετέχοντα στελέχη των ξένων μεγάλων εταιρών κρουαζιερόπλοιων  βρίσκει στην Ύδρα το λιμάνι μιας πιθανής μελλοντικής στάσης.
Μεγάλη εταιρία κρουαζιερόπλοιων, όπου η διευθύντρια της ήταν ομιλήτρια στο παραπάνω συνέδριο και μετά από παράκληση της διοργανώτριας από τον Πρόεδρο του ΕΔΜΝ Ελευθέριου Κεχαγιόγλου, να προωθήσει την Ύδρα, φαίνεται ότι απασχολεί θετικά την εταιρία.
Η συγκεκριμένη εταιρεία συζητά την πιθανότητα ένταξης της Ύδρας στις κρουαζιέρες της από το καλοκαίρι του 2013.
Για το λόγο αυτό και για να αρθούν οι επιφυλάξεις του πράκτορα της εταιρείας στην Αθήνα (ο οποίος επισκέφτηκε την Ύδρα σε προηγούμενο ταξίδι του με ανάλογους φορείς) κατέθεσε τα στοιχεία πού χρειάζονται ώστε να αρθούν οι όποιες επιφυλάξεις.
Η διοργανώτρια έκφρασε την ικανοποίησή της και το θέμα μαζί με τα νέα στοιχεία θα συζητηθεί στο συμβούλιο κρουαζιέρας της ως άνω εταιρείας.
Να σημειώσουμε ότι το πλοίο έχει μήκος περίπου 200 μέτρα και θα αποβιβάζει την κάθε φορά 840 επισκέπτες στο νησί μας.
Τα στοιχεία πού προσκόμισε το ΕΔΜΝ ήταν: τα βάθη εκτός λιμένος της Ύδρας, τα οποία επιτρέπουν την ασφαλή αγκυροβολία, την πιθανότητα (έως και βεβαιότητα) ότι από το καλοκαίρι του 2012 θα υφίσταται  τσαμαδούρα πρόσδεσης του σκάφους (ναύδετο), ασφαλή σε περίπτωση καιρού πλησιέστερα μικροί όλμοι (μαντράκι), εγγύτητα της Ύδρας με το Πειραιά. Δυνατότητα Χρήσης τοπικών πλοιαρίων αποβίβασης των επισκεπτών (λάντζες)εάν χρειαστεί, Ύπαρξη Λιμεναρχείου στην Ύδρα και Αστυνομικού Τμήματος, Ύπαρξη νοσοκομείου και δύο φαρμακείων στην Ύδρα, διάθεση άνω των 900 καθισμάτων (καφετέριες, εστιατόρια κλπ)στο Λιμάνι της Ύδρας, Ύπαρξη τοπικού πρακτορείου, Αρχής διοίκησης του Λιμένος  κλπ.
Επίσης ενημερώθηκαν για τις ως άνω ενέργειες και πρόθεση της εταιρίας, ο τοπικός τύπος Φωνή της Ύδρας, ο Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ.Υ. και η Δημ σύμβουλος της μειοψηφίας κα Α. Μαυρομάτη.
Κλείνοντας να σημειώσουμε ότι σε περίπτωση θετικής απόφασης της εταιρείας, θα ενημερωθούν άμεσα όλοι οι ενδιαφερόμενοι για την έναρξη των δρομολογίων.
Το ΕΔΜΝ εκφράζει την Ικανοποίησή του για την υποστήριξη πού προσφέρει η διοργανώτρια εταιρεία του Posidonia sea tourism forum – εταιρεία Σύμβουλοι Κρουαζιέρας και Τουρισμού  προς τα ελληνικά Μικρά νησιά και ελπίζει σύντομα να αποδώσουν καρπούς αυτές οι προσπάθειες για το καλό των τοπικών κοινωνιών.


ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ

Που μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα των πανελλαδικών

apotelesmataΟι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν από το πρωί της ίδιας μέρας να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου http://results.minedu.gov.gr/ πληκτρολογώντας ..
τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους και τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο - Μητρώνυμο).
Ταυτόχρονα τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά και στις Διευθύνσεις και τα Γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να εκτυπωθούν ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων και να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους για ενημέρωση των ενδιαφερομένων.

πηγη: vetonews

Πείτε ΟΧΙ στα βάναυσα καλλυντικά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση όφειλε να απαλλαγεί από όλα τα νέα καλλυντικά που έχουν δοκιμαστεί σε ζώα έως το 2013. Ωστόσο οι αρχές τώρα σκέφτονται να παρατείνουν αυτή την προθεσμία. Αυτό συμβαίνει παρά την μαζική αντίθεση της κοινής γνώμης στα καλλυντικά που δοκιμάζονται στα ζώα και την υπάρχουσα απαγόρευση της δοκιμής σε ζώα για καλλυντικά μέσα στην ΕΕ. Ενωθείτε μαζί μας λέγοντας ΟΧΙ στα βάναυσα καλλυντικά στην Ευρώπη.
ΥΠΟΓΡΑΨΕ: ΕΔΩ

Ακτοπλοϊκές γραμμές Σποράδων: Από τα πιο ακριβά εισιτήρια στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Προκλητική και σκανδαλώδης η στάση της κυβέρνησης και του υπ. Ναυτιλίας Ένοχη σιωπή Περιφερειών και Δημάρχων! Ανέχονται και συγκαλύπτουν το ληστρικό καθεστώς που επικρατεί στην ελληνική ακτοπλοΐα

Tου Δημ. Σουλιώτη* (Αναδημοσίευση από την Εφημερίδα Βόρειες Σποράδες (http://efimerida-sporades.blogspot.com/2011/08/blog-post_4358.html#more)



Στη γραμμή των Σποράδων με αφετηρία τον Αγ. Κωνσταντίνο Φθιώτιδας, δρουν αποκλειστικά δύο ακτοπλοϊκές εταιρίες, η Hellenic Seaways και η NEL Lines (πρώην Ν.Ε Λέσβου), οι οποίες έχουν επιβάλλει ένα καθεστώς καρτέλ με την στήριξη του υπουργείου ναυτιλίας, με αποτέλεσμα να καταληστεύονται τόσο η τοπική κοινωνία και οικονομία όσο και οι έλληνες και ξένοι τουρίστες των Σποράδων.
Συγκεκριμένα, τα δρομολόγια Ιουλίου – Αυγούστου, που εκτελούνται με φέρρυ της Ηellenic Seaways, από τον Αγ. Κωνσταντίνο μέχρι την Σκόπελο, μια απόσταση 63 ναυτικών μιλίων (ν.μ), το εισιτήριο με επιστροφή για 2 άτομα και ένα ΙΧ, στοιχίζει συνολικά 281 ευρώ (δηλ. για τον κάθε επιβάτη 33 πήγαινε +33 έλα ήτοι 66 ευρώ Χ 2 επιβάτες = 132 ευρώ και για ΙΧ μήκους έως 5 μέτρα 74,50 πήγαινε και 74.50 έλα = 281 ευρώ συνολικά). Με την άλλη εταιρία της...
Ν.Ε. Λέσβου, για 2 άτομα και ΙΧ, με επιστροφή, το ταξίδι στοιχίζει 5 ευρώ περισσότερο, δηλ. συνολικά 286,00 ευρώ. Το δρομολόγιο για Αγ. Κωνσταντίνο – Σκιάθου με την Hellenic Seaways ανέρχεται συνολικά στο ποσό των 244,00 ενώ με την ΝΕΛ 248,00.
Από τις προσχηματικές διαφορές που υπάρχουν στις τιμές εισιτηρίων, των δύο αναφερομένων εταιριών, διαπιστώνεται ότι η κοινωνία και ο τοπικός τουρισμός των Σποράδων βρίσκεται μπροστά σε καρτέλ, που υποτάσσει την ανάπτυξη και το τουρισμό των νησιών, στην απληστία και τα κέρδη του εφοπλισμού, με την στήριξη του αντιλαϊκού και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος που κυβερνά.
Από έρευνα που έκανα ανάμεσα στις ακτοπλοϊκές γραμμές κρατών της Ε.Ε, διαπιστώθηκε ότι οι τιμές των Σποράδων είναι πρωτοφανείς και ίσως μεταξύ των πιο ακριβών σε Ελλάδα και σε ολόκληρη την Ε.Ε. Η σύγκριση που γίνεται στα περισσότερα παραδείγματα που σας παραθέτω, ισχύει σε σχέση με τις ονομαστικές τιμές, ανεξάρτητα από το ειδικότερο κόστος εκμετάλλευσης των ακτοπλοϊκών γραμμών που ισχύει στα διάφορα κράτη. Η ασυδοσία του ελληνικού εφοπλισμού και το καθεστώς καταλήστευση που ισχύει, γίνεται ακόμα πιο επαχθές και προκλητικό, αν συνυπολογισθεί
1/ το αφορολόγητο της ελληνικής ακτοπλοΐας (σημ. τα φυσικά και νομικά πρόσωπο στην ελλ. ναυτιλία απαλλάσσονται με νόμο, αυξημένης μάλιστα συνταγματικής ισχύος, από κάθε φορολογική υποχρέωση!).
2/ τα μεροκάματα των ελλήνων ναυτεργατών, που είναι από τα χαμηλότερα στην ευρωζώνη
3/ οι προκλητικές απαλλαγές των εφοπλιστών στο ΦΠΑ και
4/ τα σκανδαλώδη ασφάλιστρα που πληρώνουν οι εφοπλιστές προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ως εργοδοτική εισφορά πληρώνουν 14%!..).
Για να πάρει ο ελληνικός λαός μια ιδέα του συστήματος της άγριας εκμετάλλευσης, της διαφθοράς και της συναλλαγής που έχει στήσει η συμμαχία των εφοπλιστών της επιβατηγού ναυτιλίας με το πολιτικό σύστημα του δικομματισμού και την σύμπραξη του ΥΕΝ, σας παραθέτω παρακάτω μερικά συγκριτικά στοιχεία της έρευνας. Τα στοιχεία αναφέρονται στην περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου 2011 και ισχύουν κατά κανόνα για κόστος 2 επιβατών + 1 αυτοκίνητο με επιστροφή, σε φέρρυ με κάθισμα ή σε οικονομική θέση.
ΙΤΑΛΙΑ
Genova-Bastia (Κορσική): Απόσταση 105,6 ναυτικά μίλια (ν.μ), για 2 επιβάτες + ΙΧ και επιστροφή το ταξίδι στοιχίζει από 234,85 ευρώ (εταιρία MODY Lines). Διάρκεια ταξιδιού 5 ώρες. Από τις τιμές αυτές και παίρνοντας υπόψη τα ναυτικά μίλια το δρομολόγιο για Σκόπελο συγκριτικά με Γένοβα - Μπαστιά είναι ακριβότερο πάνω από 60%!..
CATANIA – VALLETTA (Μάλτα): Απόσταση 96 ν.μ. Ατομα 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 213,00 ευρώ ενώ τη Σκιάθος, που είναι 45 ν.μ, δηλ. η μισή απόσταση οι εφοπλιστικές και πολιτικές συμμορίες του δικομματισμού τις τιμολόγησαν 200% πάρα πάνω!
ΓΕΝΟΒΑ – ΟΛΒΙΑ (Σαρδηνία): Με το εισιτήριο των 286,00 ευρώ που στοιχίζει η απόσταση 63 ν.μ για Σκόπελο, μπορείς με τα ίδια λεφτά (284 ευρώ) 2 άτομα + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ να ταξιδέψεις από τη Γένοβα στην Σαρδηνία, που διαρκεί 10 ώρες, έχοντας διανύσει μια απόσταση 210,7 ναυτικών μιλίων δηλ 3,3 φορές περίπου μεγαλύτερη από την απόσταση ΑΓ. ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΣΚΟΠΕΛΟΣ! Από αυτό και μόνο φαίνεται το μέγεθος της ασυδοσίας και της ληστείας του ελληνικού λαού και των ξένων τουριστών!
ANCONA – SPLIT (Κροατία): Απόσταση 127,5 ν.μ..
Επιβάτης 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 161,00 (ετ. Blue line Ferries)
Επιβάτες 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 196,00 (ετ. SNAV)
Στα παραπάνω παραδείγματα βλέπουμε ότι σε ονομαστικές τιμές (χωρίς να υπολογίσουμε τις αποστάσεις) η διαδρομή λ.χ για Σκόπελο, είναι ακριβότερη 75% και 43% αντίστοιχα! Αν λογαριάσουμε τις αποστάσεις οι ανατιμήσεις ξεπερνάνε περίπου το 140% και 110% αντίστοιχα.
ΑΓΓΛΙΑ
ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ – ΔΟΥΒΛΙΝΟ: Η διαδρομή Λίβερπουλ – Δουβλίνο, με διάρκεια ταξειδιού 7,5 ώρες, και 119 ν.μ, δηλ. μια απόσταση διπλάσια από Σκόπελο, στοιχίζει για 2 επιβάτες+ ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 269, 00 ευρώ δηλ. λιγότερο από την απόσταση Αγ. Κωσταντίνου - Σκόπελος (281.00 Ε). Τα ελληνικά εισιτήρια υπολογίζεται ότι είναι ακριβότερα γύρω στο 90%!
LIVERPOOL – DOUGLAS ( Isle of Man- Αγγλία ): Απόσταση 70 ν.μ, διάρκεια ταξειδιού 3,5 ώρες. Επιβάτες 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 158,00 δηλ. η διαδρομή μόνο σε ονομαστικές τιμές είναι 80% περίπου φθηνότερη από την αντίστοιχη για Σκόπελο!
To ίδιο δρομολόγιο με 2 επιβάτες + ΙΧ + επιστροφή και 3 παιδιά μέχρι 15 ετών κοστίζει 288,75 ευρώ δηλ. όσο της Σκοπέλου!
Ντόβερ – Δουγκέρκη (Γαλλία): Απόσταση 40 περίπου ν.μ, διάρκεια ταξιδιού 2 ώρες (περίπου όσο για Σκιάθο) για 2 άτομα + ΙΧ με επιστροφή = 81,00 E (ετ. DFDS) και 75,00 E (με NORFOLK LINE). Για τη Σκιάθο, που έχει τα ίδια πάνω κάτω μίλια, αυτοί που αγαπάνε την Ελλάδα, όρισαν την τιμή σε 244 ευρώ με την μία εταιρία και 248 ευρώ με την άλλη, δηλ. 300% περίπου πάνω !
Nτόβερ – Καλαί (Γαλλία): Απόσταση 23 ν.μ, διάρκεια ταξιδιού 1.25'. Ατομα 2 + ΙΧ + Επιστροφή = 84,00 (εταιρία SEAFRANCE). Η τιμή σε σχέση με την διαδρομή Σκιάθου είναι κατά 70 % φθηνότερη!
NEWHAVEN – DIEPPE (Γαλλία): Απόσταση 65 ν. μ (όσο δηλ η Σκόπελος) και διάρκεια ταξιδιού 4 ώρες. Άτομα 2 + ΙΧ +ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 214,00. Οι Σποράδες είναι κατά 33% ακριβότερες.
PORSMOUTH – LE HAVRE (Γαλλία): Απόσταση 89,5 ν.μ., διάρκεια ταξιδιού 4.15΄.- Δύο (2) + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 110,00 ευρώ προσφορά.
Κανονικό δρομολόγιο επιβάτες 2+ΙΧ+ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 201,00 Ε. Οι παραπάνω τιμές είναι κατά 160% και 42% φθηνότερες από την αντίστοιχη τιμή για Σποράδες.
SWANSEE (Αγγλία)- CORK (Ιρλανδία) : Εδώ η διαδρομή για 2 άτομα με ΙΧ και επιστροφή, για μια απόσταση 168 ναυτικών μιλίων και ταξίδι 10-12 ωρών, κοστίζει 288,00 ευρώ όσο δηλ. κοστίζει η διαδρομή Άγιος Κωσταντίνος – Σκόπελος 63 ν.μ. και διαδρομή 3 ωρών!..
ΣΟΥΗΔΙΑ
ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ – ΓΚΟΤΛΑΝΤ (ΝΗΣΊ Σουηδίας ): Απόσταση 106,3 ναυτικά μίλια. Η Διαδρομή για 2 άτομα + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ κοστίζει 176,00 ευρώ είναι δηλ. σε ονομαστικές τιμές φθηνότερη κατά 110 ευρώ σε σχέση με την Σκόπελο και αν λογαριάσουμε ότι η διανυόμενη απόσταση Στοκχόλμης - Γκότλαντ είναι διπλάσια σε σχέση με Αγ. Κωνσταντίνο - Σκόπελο, τότε η σουηδέζικη περίπτωση είναι περίπου κατά 160 ευρώ φθηνότερη!
ΔΑΝΙΑ
Frederikshaven – Oslo: Απόσταση 149 ν.μ, ταξίδι περίπου 6 ώρες και 30΄.
Το απλό εισιτήριο επιβάτη οικονομικής θέσης έχει 29 ευρώ(!) ενώ για Σκόπελο, που η απόσταση είναι κατά 2,3 φορές μικρότερη, στοιχίζει 33 ευρώ (!). Επίσης αν λογαριάσουμε την απόσταση, η οποία είναι 3,5 φορές μεγαλύτερη από τη Σκιάθο κλπ η τιμή για μια απλή διαδρομή (1 άτομο) Αγ. Κωσταντίνος – Σκιάθο είναι 250% περίπου ακριβότερη!
Frederikshaven – Goteborg (Σουηδία): Απόσταση 49 ν.μ., ταξίδι 3 ώρες και 20΄:
Άτομα 2 + ΙΧ =ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 150,00 (ετ. JOTLANTICA) δηλ 87 % φθηνότερα από τη διαδρομή για Σκόπελο!
Άτομα 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 196,00 (ετ. STENA DANICA), δηλ. σε ονομαστικές τιμές 43% φθηνότερα από Σκόπελο.
Ατομα 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 233,00 (ετ. SΤΕNA LINES), περίπου 22% φθηνότερα από Σκόπελο
ΙΣΠΑΝΙΑ
Βαρκελώνη – Ίμπιζα (Ισπανία) Για την απλή διαδρομή ενός επιβάτη, μια απόσταση 147 ν.μ, (3 φορές μεγαλύτερη) απο Σκιάθο και 2,3 φορές περίπου από Σκόπελο, με διάρκεια ταξιδιού 8,5 ώρες, στοιχίζει 37 ευρώ δηλαδή τέσσερα ευρώ ακριβότερα για Σκόπελο, όταν η διαδρομή διαρκεί 3 ώρες και έχει απόσταση 63 μίλια!.. Η διαδρομή Βαρκελώνη- Ίμπιζα για 2 άτομα+ΙΧ+ΕΠΙΒΑΤΗ στοιχίζει συνολικά 304,00!
Βαρκελώνη – Πάλμα (Μαγιόρκα): Απόσταση 112 ν.μ, ταξίδι 7,5 ώρες. Άτομα 2 + ΙΧ +ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 304, 00 ευρώ. Η τιμή σε σχέση με Σποράδες αναλογικά με την απόσταση είναι κατά 50% φθηνότερη!
ΣΥΚΡΙΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΙΜΩΝ ΓΙΑ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΚΑΙ
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΗΝΙΚΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ
Παράδειγμα: για 2 άτομα + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Αγ. Κωστανίνος – Σκόπελος (63 ν.μ) = 286,00 (Ηellenic Sea ways)
Κέρκυρα – Μπάρι (166 ν.μ) = 278,20 (Βεντούρης)
Ραφήνα – Ανδρος (38 ν.μ) = 133,60 (Αγούδημος)
Ραφήνα – Άνδρος (38 ν.μ) = 150,00 (FAST FERRIES)
Πειραιάς – Ρέθυμνο (161 ν.μ) = 304,00 (Hellenic Seaways)
Πειραιάς – Χανιά (146 ν.μ) = 244,00 (ΑΝΕΚ)
Πειραιάς – Νάξος (112 ν.μ) = 217,00 (Blue Star Ferries)
Πειραιάς – Μύκονος (99 ν.μ) = 226,00 (Ηellenic Seaways)
Πειραιάς – Μήλος (93 ν.μ) = 240,00 (Αegean Speed Lines)
Πειραιάς – Κίμωλος (83 ν.μ) = 157,00 (Ventouris Sea Lines)
Πειραιάς – Λέσβος (153 ν.μ) = 259,00 (Hellenic Seaways)
Από τον πίνακα μπορείτε και κάνετε τις συγκρίσεις για να δείτε τα μεγέθη της εφοπλιστικής και πολιτικής ασυδοσίας. Και οι άλλες ελληνικές τιμές που παρέθεσα, απλώς για σύγκριση, δεν σημαίνει ότι είναι χαμηλές. Είναι επίσης εξαιρετικά υψηλές όχι μόνο σε σύγκριση με τις υπάρχουσες ονομαστικές τιμές αλλά και σε σύγκριση με τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που ισχύουν σε άλλες χώρες της Ε.Ε στις οποίες υπάρχουν μεγαλύτεροι μισθοί ναυτικών, φορολογία κλπ. Είναι γνωστό ότι η εφοπλιστική ασυδοσία και τα ιδιαίτερα προνόμια, στην Ελλάδα, αποτελούν καθεστώς. Θυμίζω ότι οι εφοπλιστές είναι από τους βασικούς χρηματοδότες του δικομματισμού!
H κυβέρνηση και ο υπουργός ναυτιλίας θα πρέπει να μας εξηγήσουν πώς η ίδια εταιρία που κάνει το δρομολόγιο π.χ των 153 ναυτικών μιλίων για Λέσβο με 259 ευρώ έρχεται και τα 63 ν.μ από Αγ. Κωνσταντίνο – Σκόπελο, με 281 ευρώ! Γιατί μια τριπλάσια απόσταση, που είναι αυτή από Κέρκυρα Μπάρι, κάνει 278 ευρώ ενώ τα 63 ναυτικά μίλια των Σποράδων κάνουν την ίδια τιμή!.. Δεν θα συνεχίσω. Τα στοιχεία μιλάνε από μόνα τους. Σύντομα θα δημοσιευτούν στοιχεία συνολικότερα για τις ελληνικές ακτοπλοϊκές γραμμές Ελλάδας και Ε.Ε

Δ. Σουλιώτης
Πρ. Νομαρχιακός και Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά.

ΠΗΓΗ: alonissos.com

Έφυγε ο Λεωνίδας


Σε  ηλικία 87 ετών πέθανε τα ξημερώματα της Κυριακής ο Λεωνίδας Κύρκος, ιστορικός ηγέτης της αριστεράς. Θα ταφεί την τετάρτη στις 5μμ στο α' νεκροταφείο με πολιτική κηδεία...
Για τον θάνατο του Λεωνίδα Κύρκου εξέδωσε ανακοινώσεις σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος:

Ο Φ.Κουβέλης, Πρόεδρος της Δημοκρατικής Αριστεράς:
Έφυγε τα ξημερώματα από τη ζωή ο αγαπημένος μας σύντροφος Λεωνίδας Κύρκος.
Ιστορικός ηγέτης της Αριστεράς, σπουδαίος Έλληνας, ξεχωριστός άνθρωπος. Με την πολιτική του δράση, την αγωνιστική του διαδρομή, την τολμηρή πολιτική του σκέψη και το προσωπικό παράδειγμα ζωής, σημάδεψε για δεκαετίες την ελληνική πολιτική σκηνή και την ιστορία της Αριστεράς στην πατρίδα μας. Το πάθος του για την ανανέωση του Αριστερού κινήματος υπήρξε για όλους μας ένα μόνιμο και συνεχές μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας.
Αντίο ακριβέ μας σύντροφε.

Ο Πρόεδρος του Συνασπισμού της Αριστεράς της Οικολογίας και των Κινημάτων, Αλέξης Τσίπρας:
Με συγκίνηση και οδύνη πληροφορήθηκα την είδηση του θανάτου του Λεωνίδα Κύρκου.
Η Ελλάδα σιγά - σιγά αδειάζει από την δρακογενιά της.
Τη γενιά που δεν λύγισε μπροστά στις θανατικές καταδίκες και έδωσε την μεγάλη μάχη για ελευθερία, ανεξαρτησία και κοινωνική απελευθέρωση.
Ο Λεωνίδας Κύρκος εκπροσώπησε επάξια αυτή τη γενιά, περπάτησε μαζί της στον πολυτάραχο 20ο αιώνα, δίνοντας όλο του το είναι για τη προκοπή αυτού του τόπου, τη κοινωνική δικαιοσύνη, το δημοκρατικό σοσιαλισμό.
Στάθηκε με θάρρος και όρθιος μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα  και στα στρατοδικεία, μετατρέποντας την απολογία του σε κατηγορητήριο, εκπροσωπώντας όλους και όλες που έδιναν την μάχη ενάντια σε κατακτητές, φασιστικά καθεστώτα και ξενοκίνητες δικτατορίες.
Μετά την μεταπολίτευση ο Λεωνίδας έβαλε ένα μεγάλο στοίχημα: την ενότητα και την κοινή δράση όλων των δυνάμεων της Αριστεράς. Η επιτυχία της δημιουργίας της Ενωμένης Αριστεράς το 1974 και του Συνασπισμού της Αριστεράς και της Προόδου το 1989, ήταν και δικό του έργο.
Οι νεότερες γενιές, όλη η αριστερά και ο δημοκρατικός κόσμος, αποχαιρετάμε τον ακούραστο αγωνιστή, τον μαχητή του δημοκρατικού σοσιαλισμού, με την δέσμευση για νέους, μεγάλους και μικρούς αγώνες, στις δύσκολες εποχές που ζούμε.
Καλό ταξίδι σύντροφε Λεωνίδα.
Τα θερμά μου συλληπτήρια στην οικογένειά του και στους αγαπημένους του συντρόφους.

Η ΚΠΕ του ΣΥΝ:
Ο Λεωνίδας Κύρκος στην πολυτάραχη διαδρομή του υπήρξε ένας πρωτοπόρος, ακαταμάχητος, διορατικός και ασυμβίβαστος ηγέτης της αριστεράς. Ο λόγος του κατόρθωνε να διευρύνει το ακροατήριο της αριστεράς και η συμβολή του στην υπόθεση της δημοκρατίας και στην ανύψωση του πολιτικού διαλόγου και της αντιπαράθεσης αναγνωρίζεται από όλο το πολιτικό φάσμα. Αφιέρωσε τη ζωή του στην υπόθεση της ανανεωτικής αριστεράς και της δημοκρατίας, στην υπεράσπιση των συμφερόντων των εργαζομένων για ένα σοσιαλισμό με δημοκρατία και ελευθερία. Δεν υπολόγιζε το πολιτικό κόστος και διατύπωνε πάντα τις απόψεις του με ευθύτητα και ειλικρίνεια. Επίμονος σε όσα  υποστήριζε, γλυκός στην ανθρώπινη επαφή, υπήρξε από τους ηγέτες που σου επέτρεπαν να τον αποκαλείς με το μικρό του όνομα γιατί έτσι αισθανόταν και ο ίδιος καλύτερα. Όσοι είχαν την τύχη να τον γνωρίσουν έμαθαν να συνδυάζουν την ανθρωπιά την ηθική, τη δικαιοσύνη και την ανιδιοτέλεια, με την μαχητικότητα και τη πολιτική αντιπαράθεση. Ο Λεωνίδας Κύρκος, μαζί με τον Χαρίλαο Φλωράκη, κατόρθωσαν να ανταποκριθούν στον αίτημα της εποχής τους για την ενότητα της αριστεράς συγκροτώντας τον ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ. Το μήνυμά τους αυτό παραμένει επίκαιρο πολύ περισσότερο στις μέρες μας, που ο τόπος μας δοκιμάζεται από την σκληρή πολιτική του μνημονίου.
Στους δυο γιούς του εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια, ενώ όλοι εμείς υποκλινόμαστε μπροστά στον ηγέτη, τον σύντροφο, τον άνθρωπο, κρατώντας στο νου μας και την ψυχή μας την ανάμνησή του.

Ανακοίνωση του Μετώπου Αλληλεγγύης και Ανατροπής:
"Από τα νεανικά του χρόνια μέχρι τα βαθιά γεράματα ο Λεωνίδας Κύρκος υπήρξε ηγετικό στέλεχος και διακριτή παρουσία σε όλη αυτή την "εποχή των άκρων" για την αριστερά.
Στον ηρωικό αγώνα ένάντια στους γερμανούς, τον εμφύλιο, τη μάχη εναντια σε αμερικανοκρατία και δικτατορία, τη μεταπολίτευση αλλά και και στις δραματικές εσωτερικές αντιπαραθέσεις μέσα στο αριστερό κίνημα.
Θα θυμόμαστε πάντα από αυτόν την ετοιμότητά του να προσφέρει και τη ζωή του για τις ιδέες και αξίες που πίστευε, τη κοινοβουλευτική και ρητορική του δεινότητα, τη βιωματικότητά του, τη δυνατότητα να επικοινωνεί προοδευτικές ιδέες σε ένα πολύ ευρύτερο ακροατήριο.
Το Μέτωπο Αλληλεγγύης και Ανατροπής εκφράζει τα συλλυπητήριά του προς τα παιδιά του και το κόμμα της "Δημοκρατικής Αριστεράς".


Η Εκτελεστική Γραμματεία των Οικολόγων Πράσινων
Η Εκτελεστική Γραμματεία των Οικολόγων Πράσινων εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του Λεωνίδα Κύρκου. Ο Λεωνίδας Κύρκος υπήρξε υπόδειγμα εντιμότητας και συνέπειας και σηματοδότησε με τη στάση του τη γενιά του. Άνθρωποι σαν τον εκλιπόντα, που θυσίασαν το ατομικό τους συμφέρον για καλό του κοινωνικού συνόλου, δείχνουν την αναγκαία στάση για να ξεφύγει η χώρα μας από το φαύλο κύκλο της διαφθοράς και της κρίσης.

Η Πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη:
«Ο Λεωνίδας Κύρκος ως ιστορικός ηγέτης της Αριστεράς στην Ελλάδα έγραψε ιστορία στον τόπο. Οικοδόμησε μια Αριστερά πιο σύγχρονη, πιο δημοκρατική, πιο ανοικτή στα νέα ρεύματα και μπόρεσε να την οδηγήσει να παρακολουθήσει τις αλλαγές στην Ενωμένη Ευρώπη», δήλωσε η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη, για το θάνατο του Λεωνίδα Κύρκου.
«Ήταν άνθρωπος δημιουργικός και ανεξάρτητος, πνεύμα ελεύθερο και γνήσια δημοκρατικό. Ο Λεωνίδας Κύρκος με την εντιμότητα και το ήθος που τον διέκρινε, την ανθρωπιά και την καλοσύνη του, τη μαχητικότητα και την πίστη στις ιδέες του, είναι ένα παράδειγμα πολιτικού προς μίμηση όχι μόνο από την Αριστερά, αλλά απ’ όλον τον πολιτικό κόσμο. Για μένα υπήρξε πολύτιμη η προσωπική σχέση που είχαμε, τον αποχαιρετώ με αγάπη και εκφράζω στην οικογένεια του, στους οικείους και φίλους του θερμά συλλυπητήρια».

ΠΗΓΗ: AΥΓΗ

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Πίσω απ' τις φωτιές

Την τελευταία εβδομάδα οι φωτιές κατακαίνε τη χώρα σε πολλές περιοχές. Μόνο στον Έβρο από την Τετάρτη κάηκαν πάνω από 30.000 στρέμματα δασών και δασικών εκτάσεων. Παρά τον ηρωισμό των ανθρώπων της Πυροσβεστικής, που φέτος είχαν την τραγική απώλεια του συναδέλφου τους στο Γύθειο, οι επιπτώσεις της δημοσιονομικής κρίσης είναι εμφανείς στην οργάνωση και τη λειτουργία των υπηρεσιών.
Λιγότερο και χειρότερα αμειβόμενο προσωπικό στον δύσκολο τομέα της δασοπυρόσβεσης, καθώς και λιγότερα κονδύλια για έργα πρόληψης, εφεξής θα αποτελούν μόνιμες παραμέτρους, με προφανή τα αρνητικά αποτελέσματα. Η υποβάθμιση των δημόσιων λειτουργιών σε έναν τόσο ευαίσθητο τομέα θα προξενήσει ανεπανόρθωτες ζημίες.
Δεν είναι, όμως, μόνον οι, έστω αναγκαστικές, παραλείψεις που συγκροτούν το πρόβλημα. Είναι και οι επιλογές, όπως η νομιμοποίηση των αυθαιρέτων, δηλαδή η επιβράβευση των οικοπεδοφάγων και των παρανόμων, οι οποίοι συχνά ευθύνονται, είτε λόγω βαρείας αμέλειας είτε λόγω εγκληματικής σκοπιμότητας, για την καταστροφή των δασών και ευρύτερα του φυσικού περιβάλλοντος. Άλλωστε, μόλις προ μηνών απειλήθηκε ανταρσία κυβερνητικών βουλευτών, με αφορμή τη διάταξη που αύξανε τον αναγκαίο αριθμό στρεμμάτων προκειμένου να είναι άρτια και οικοδομήσιμα τα οικόπεδα σε περιοχές Natura.
Το περιβάλλον δοκιμάζεται με πολλούς τρόπους μέσα στην οικονομική κρίση, καθώς οι κυβερνώντες επιχειρούν να αναπληρώσουν την ψηφοθηρία επί χρήμασι με ανταλλάγματα σε είδος.
Και όμως η οικονομική κρίση θα μπορούσε, κάτω από άλλη λογική, να δημιουργήσει προϋποθέσεις ανασυγκρότησης της υπαίθρου και επαναφοράς των γεωργικών εκτάσεων στην αρχική τους χρησιμότητα, μακριά από το ρουμάνιασμα ή τη μετατροπή τους σε real estate. Άλλωστε τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αυξανόμενη ροή επιστροφής κυρίως νέων στην περιφέρεια, με στόχο να αναζωογονήσουν τη γεωργία και να δημιουργήσουν παραγωγικές δραστηριότητες.
Και πάλι το κράτος παραμένει απόμακρο, όταν δεν παρεμβαίνει αρνητικά. Οι τράπεζες δεν ενισχύουν τέτοιες πρωτοβουλίες, ενώ τα αγροτοβιοτεχνικά πάρκα (με συσκευαστήρια και δίκτυα διακίνησης των προϊόντων) παραμένουν άπιαστο όνειρο...
Η πυρόπληκτη Ηλεία ακόμη περιμένει τις ενισχύσεις για την παραγωγική ανασυγκρότηση της γεωργίας που συγκεντρώθηκαν με χορηγίες από το ειδικό ταμείο.

ΠΗΓΗ: AΥΓΗ

Η διορία του Νέρωνος

Το Βατερλό σαν λέξη στα ελληνικά είναι συνώνυμο της πανωλεθρίας.
Στη μάχη του Βατερλό, ο Ναπολέων κατατροπώθηκε από τους Αγγλους. Η είδηση έφτασε αμέσως στο Λονδίνο με ταχυδρομικά περιστέρια. Ο τραπεζίτης Νέιθαν Ρότσιλντ ήταν ο πρώτος που πληροφορήθηκε την ήττα των Γάλλων. Και σκέφθηκε πως ήταν μια καλή ευκαιρία για να πολλαπλασιάσει την περιουσία του. Διέδωσε πως οι Αγγλοι έχασαν και οτιδήποτε ήταν αγγλικό, μετοχές, ομόλογα, χρήματα, δεν είχε πια καμιά αξία. Η αγορά αποσταθεροποιήθηκε και ο κόσμος άρχισε να πουλάει όσο όσο ό,τι αγγλικό κατείχε. Και ο Ρότσιλντ τα αγόρασε όλα σχεδόν τσάμπα. Πολλαπλασίασε είκοσι φορές την περιουσία του και έγινε ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο. Επένδυσε πάνω σε μια απάτη και ουδέποτε τιμωρήθηκε. Κινήθηκε στο πλαίσιο της ελεύθερης αγοράς.
Αυτή η ελεύθερη αγορά στην ουσία της είναι η απόλυτη εξουσία των πλουσίων, που δεν δίνει καμία σημασία στην ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια. Και τα επίσημα στοιχεία το επιβεβαιώνουν. Κάθε λεπτό η αθλιότητα σκοτώνει το λιγότερο δέκα παιδιά. Κάθε μέρα τα εργατικά ατυχήματα σκοτώνουν το λιγότερο δέκα χιλιάδες εργάτες. Και κάθε χρόνο τα χημικά εντομοκτόνα σκοτώνουν το λιγότερο τρία εκατομμύρια αγρότες. Και αυτά τα ολοκαυτώματα δεν γίνονται ποτέ είδηση. Ο καθένας μας είναι κλεισμένος στη δικιά του μιζέρια και αναρωτιέται πώς θα τη βγάλει. Και κάθε μέρα έχουμε να πληρώνουμε ένα φόρο προστιθέμενου βασάνου.
Η Ελλάδα με ταχύτατους ρυθμούς μετατρέπεται σε αποικία. Και είναι πολλοί αυτοί που θέτουν το ερώτημα: Αυτοί που κυβερνούν δεν καταλαβαίνον τίποτα; Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Ξέρουν επακριβώς τι κάνουν. Διαλύουν τη χώρα για να την παραδώσουν ξέφραγο αμπέλι στο παγκοσμιοποιημένο κεφάλαιο. Αλλοι αναρωτιούνται: Είναι δυνατόν μια κυβέρνηση να ανοίγει τόσα πολλά μέτωπα με την κοινωνία; Το έχουν σκεφτεί και αυτό και έχουν έτοιμη τη λύση. Και αυτή είναι η άγρια καταστολή. Αυτά που θα δούμε το φθινόπωρο θα θυμίζουν στρατό κατοχής. Τα πρώτα δείγματα τα είχαμε τον περασμένο Μάιο και Ιούνιο. Τελικά υπάρχει κάποια εναλλακτική λύση; Οχι στο άμεσο ορατό μέλλον. Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι η οργή του κόσμου να γίνει συνειδητή πολιτική πράξη. Και εδώ έχουμε το αίτημα της άμεσης δημοκρατίας, που είναι ό,τι πιο ελπιδοφόρο έχει ακουστεί τα τελευταία χρόνια. Και μερικές φορές τα πράγματα κινούνται πιο γρήγορα από τις προβλέψεις μας. Και είναι αυτό που φοβάται η κάθε τυραννία.
Και εδώ να ζητήσουμε τη βοήθεια του Καβάφη που η πολιτική του ματιά είναι πάντα έγκυρη και επίκαιρη:
«Δεν ανησύχησε ο Νέρων όταν άκουσε του Δελφικού Μαντείου τον χρησμό.
"Τα εβδομήντα τρία χρόνια να φοβάται".
Είχε καιρόν ακόμη να χαρεί.
Τριάντα χρονώ είναι. Πολύ αρκετή
είν' η διορία που ο θεός τον δίδει
για να φροντίσει για τους μέλλοντας κινδύνους
Τώρα στην Ρώμη θα επιστρέψει κουρασμένος λίγο,
αλλά εξαίσια κουρασμένος από το ταξείδι αυτό,
που ήταν όλο μέρες απολαύσεως-
..........................................................
Αυτά ο Νέρων. Και στην Ισπανία ο Γάλβας
κρυφά το στράτευμά του συναθροίζει και το ασκεί,
ο γέροντας ο εβδομήντα τριώ χρονώ».

πηγη: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

opera.κωμ στο Ιστορικό Αρχείο - Μουσείο Ύδρας

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
 Το Ιστορικό Αρχείο - Μουσείο Ύδρας και η ομάδα opera.κωμ σας προσκαλούν να τιμήσετε με την παρουσία σας μια διαφορετική... παράσταση Όπερας. Θαπαρακολουθήσετε αποσπάσματα απο γνωστές όπερες των Rossini, Donizetti, Bizet, Bernstein κ.α. δοσμένα με μία κωμική διάθεση.
Το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011 στις 9.00 μ.μ.

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Το πολιτιστικό ταξίδι της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων

Πλώρη για την Ύδρα βάζει αυτό το Σάββατο το πολιτιστικό ταξίδι της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων, το οποίο θα πραγματοποιηθεί με τη συμμετοχή πολλών και καταξιωμένων
καλλιτεχνών.






ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                   Πειραιάς  26-8-2011
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΝΗΣΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ
Ταχ. Δ/νση: Ακτή Ποσειδώνος 14-16
Ταχ. Κώδ:. 18531
Τηλέφ.: 210-41 48 501
FAX: 210-41 19 802
Πληροφορίες: Μαρία Σαλπά


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

     Πλώρη για την Ύδρα βάζει αυτό το Σάββατο το πολιτιστικό ταξ ίδι της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων, το οποίο θα πραγματοποιηθεί με τη συμμετοχή πολλών και καταξιωμένων καλλιτεχνών. Συγκεκριμένα  το Σάββατο 27 Αυγούστου η ιδιαίτερη φωνή του Κώστα Μακεδόνα θα μας ταξιδέψει πάνω στις μελωδικές νότες των τραγουδιών του Γιώργου Θεοφάνους, σε μια  μοναδική συναυλία πάνω στο βράχο της Ύδρας.

     «Με το ελάχιστο δυνατό κόστος, λόγω της υφιστάμενης οικονομικής, κατάστασης αλλά με εγγυημένη την ποιότητα των εκδηλώσεων ξεκινάει φέτος το πρώτο πολιτιστικό ταξίδι της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων. Από το πρώτο αυτό πολιτιστικό πρόγραμμα δεν θα μπορούσε ασφαλώς να απουσιάζουν συναυλίες στα νησιά του Αργοσαρωνικού, εκεί που βρίσκεται το επίκεντρο του τουριστικού ενδιαφέροντος της ευρύτερης περιοχής», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων Δημήτρης Κατσικάρης.

     Μετά την  Ύδρα, το ταξίδι συνεχίζεται στις 3 Σεπτεμβρίου στο Αγκίστρι, με τις μελωδίες του Νέου Κύματος, όπως μοναδικά ερμηνεύουν η Πόπη Αστεριάδη και ο Θανάσης Νιώτης.
 
     Στη συνέχεια, τη σκυτάλη παίρνει το σχήμα Χρήστου Νικολόπουλου-Μιχάλη Δημητριάδη - Γιώτας Νέγκα - Μαρίας Σταφυλοπάτη - Γιώργου Αιγιώτη για μια συναυλία, η οποία θα πλαισιώσει τις εορταστικές εκδηλώσεις της «Αρμάτας» στις Σπέτσες, στις 9 Σεπτεμβρίου.

     Ακολούθως, στηρίζοντας την ετήσια διοργάνωση “fistiki fest”, στις 17 Σεπτεμβρίου, οι Αιγινήτες θα απολαύσουν στην προβλήτα του λιμανιού μουσική βραδιά-αφιέρωμα στο Γρηγόρη Μπιθικώτση.

      Σειρά έχει ο Γαλατάς, όπου το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί μουσική εκδήλωση με τη συμμετοχή του καλλιτεχνικού σχήματος του Σπύρου Πολυκανδριώτη και της 8μελούς ορχήστρας του.

     Το μουσικό ταξίδι θα κλείσει με τη συναυλία Χρήστου Νικολόπουλου - Γεράσιμου Ανδρεάτου στη Σαλαμίνα στις 25 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο του εορτασμού των «Σαλαμινείων».

Υπενθυμίζεται ότι η είσοδος για το κοινό σε όλες οι εκδηλώσεις της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων είναι ελεύθερη, ενώ η ώρα έναρξης έχει οριστεί στις 9μ.μ.

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Θεατρική Παράσταση - "Σαλπάρoντας στο χτες" Την Παρασκευή 26 Αυγούστου και ώρα 9 μ.μ. στο λιμάνι της Ύδρας


ΣΑΛΠΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΧΤΕΣ.....
 Ο Δήμαρχος  και το Δημοτικό Συμβούλιο, σας προσκαλούν να τιμήσετε
με την παρουσία σας,
την  Θεατρική Παράσταση
της Ερασιτεχνικής Θεατρικής Ομάδας του Δήμου Ύδρας με τίτλο
ΣΑΛΠΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΧΤΕΣ
Την Παρασκευή  26 Αυγούστου και ώρα 9 μ.μ.
Η παράσταση θα δοθεί στο λιμάνι της Ύδρας
Με χαρά σας περιμένουμε όλους, να χειροκροτήσουμε τους
Υδραίους και Υδραίες ερασιτέχνες ηθοποιούς,
με επικεφαλής την ηθοποιό
Βούλα Λιόλιου-Βούλγαρη

Με τιμή
ο Δήμαρχος
Άγγελος Λ. Κοτρώνης

ΣΥΝΑΥΛΙΑ Κώστα Μακεδόνα και Γιώργου Θεοφάνους στο λιμάνι της Ύδρας.

ΑΝΤΙΚΡΥΣΤΑ LIVE
    
 Στα πλαίσια της ολοκλήρωσης των καλοκαιρινών μουσικών εκδηλώσεων, ο Δήμος Ύδρας φιλοξενεί μια σπουδαία συναυλία με τους Κώστα Μακεδόνα και Γιώργο Θεοφάνους με την συμμετοχή των Γιώργο και Σταύρο Μυλωναδάκη και της Ασπασίας Θεοφίλου την οποία διοργανώνει η  Περιφερειακή Ενότητα Νήσων.
     Η συναυλία θα δοθεί το Σάββατο 27 Αυγούστου 2011 και ώρα 09:00 μ.μ στον χώρο του λιμανιού της Ύδρας.
Σας περιμένουμε όλους εκεί