Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Αναργύρου-Γκουζούλα Αικατερίνη :Τα προβλήματα του νησιού είναι πολλά (ύδρευση, παιδεία, αθλητισμός, ακτοπλοΐα, καθαριότητα και διαχείριση απορριμμάτων) και χρειάζονται άμεσες και δραστικές λύσεις.






Αγαπητοί φίλοι και φίλες 
Ονομάζομαι Αναργύρου-Γκουζούλα Αικατερίνη .Γεννήθηκα στη Νίκαια του Πειραιά .
Είμαι απόφοιτος της Ελληνογαλλικής Σχολής Πειραιά  Jeanne D’ Arc και μιλώ Αγγλικά
και Γαλλικά.
Οι δεσμοί μου με την Ύδρα ξεκινούν από τα παιδικά μου χρόνια όταν περνούσα τις καλοκαιρινές μου διακοπές, φιλοξενούμενη από τις αδελφές της γιαγιάς μου που ήταν Υδραία και ολοκληρώνονται με τον γάμο μου.
Είμαι παντρεμένη με τον Ολυμπιονίκη Στέφανο Αναργύρου  και έχουμε αποκτήσει τρεις υπέροχους γιούς.
‘Όταν πριν από τέσσερα χρόνια αποφασίσαμε να κατοικήσουμε μόνιμα στο νησί, για να προσφέρουμε στα παιδιά μας καλύτερη ποιότητα ζωής ,ποτέ  δεν είχαμε φανταστεί τα  προβλήματα με τα οποία θα ερχόμασταν αντιμέτωποι ως μόνιμοι κάτοικοι πλέον και όχι σαν απλοί καλοκαιρινοί επισκέπτες.
Τα προβλήματα του νησιού είναι πολλά (ύδρευση, παιδεία, αθλητισμός, ακτοπλοΐα, καθαριότητα και διαχείριση απορριμμάτων) και χρειάζονται άμεσες και δραστικές λύσεις. Το σημαντικότερο και λυπηρότερο όλων όμως είναι η αδυναμία της Ύδρας να κρατήσει κοντά της τα νέα παιδιά .
Καθώς το μέλλον της Ύδρας με απασχολεί σοβαρά, με όλη μου την καρδιά αποδέχθηκα την πρόταση του κ. ‘Άγγελου Κοτρώνη να συμμετέχω στις Δημοτικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος του συνδυασμού « Η Αλήθεια για την Ύδρα». Τιμώντας με με την ψήφο σας υπόσχομαι να προσφέρω και να εργαστώ τίμια και με αξιοπρέπεια  για το κοινό καλό της Ύδρας μας.

Με εκτίμηση
Αναργύρου –Γκουζούλα Αικατερίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια: