πηγή: 24wro.blogspot.com
Την κήρυξη 48ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιών σε όλες τις κατηγορίες πλοίων από τη Δευτέρα 19 Μαρτίου με ώρα έναρξης... 6.00 π.μ. αποφάσισε στη σημερινή της συνεδρίαση η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Τα ναυτεργατικά σωματεία είναι αποφασισμένα να μην κάνουν πίσω εάν δεν γίνουν δεκτά τα αιτήματά τους ενώ η σύγκρουση με την κυβέρνηση αναμένεται να είναι καταμέτωπη. Ανακωχή θα υπάρξει μόνο την 25η Μαρτίου λόγω της αναμενόμενης έκρυθμης κατάστασης που θα δημιουργηθεί στη διάρκεια των παρελάσεων.
Η ΠΝΟ έχει ήδη αποστείλει εξώδικα στους αρμόδιους φορείς για την πραγματοποίηση απεργιακών κινητοποιήσεων και ζητά να παραμείνει αυτοτελής ο Οίκος Ναύτου, μετά την ένταξή του στον ΕΟΠΠΥ, να μην περικοπούν οι συντάξεις του ΝΑΤ, καθώς και να υπογραφεί η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για το 2012.
Οι Ελληνες ναυτικοί θεωρούν ότι η ναυτιλία έχει αφεθεί στη μοίρα της από την Πολιτεία και ζητούν άμεσα τον ορισμό ενός πολιτικού προϊσταμένου στον τομέα.
Η ΠΝΟ «απορρίπτει και αντιτάσσεται σε οποιαδήποτε σκέψη να μη διατηρηθεί ο ΕΛΟΕΝ ως αυτοτελής λογαριασμός και φορέας ιδιωτικού δικαίου.
Είναι κάθετα αντίθετη με οποιαδήποτε απόπειρα κατάργησης του Γραφείου Εύρεσης Ναυτικής Εργασίας και την υπαγωγή του στον ΟΑΕΔ. Πάγια είναι η θέση της για τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του Γραφείου και τη χωρίς άλλη καθυστέρηση ίδρυση Ειδικού Ταμείου Ανεργίας Ναυτεργατών.
Σε ό,τι αφορά το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ), η ΠΝΟ απαιτεί την αυτοτελή διατήρησή του και την άμεση επιχορήγησή του από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Επίσης, τονίζει ότι «η επιδείνωση του επιπέδου της παρεχόμενης ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των ναυτεργατών και των οικογενειών τους και η επαπειλούμενη ένταξή τους στον ΕΟΠΥΥ από τον Οίκο Ναύτου, όπου σήμερα καλύπτονται, τους έχει οδηγήσει κυριολεκτικά σε απόγνωση».
Σημειώνεται ότι φορείς και αγρότες από την Κρήτη αλλά και το Επιμελητήριο Κυκλάδων, με επιστολές τους προς την ΠΝΟ αλλά και στους υπουργούς Προστασίας του Πολίτη και Ανάπτυξης, ζητούν να βρεθεί μία συμβιβαστική λύση και να μην παρεμποδιστεί η μεταφορά προϊόντων, καθώς κάτι τέτοιο θα επιφέρει αναπόφευκτα τεράστια οικονομική ζημιά.
Την κήρυξη 48ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιών σε όλες τις κατηγορίες πλοίων από τη Δευτέρα 19 Μαρτίου με ώρα έναρξης... 6.00 π.μ. αποφάσισε στη σημερινή της συνεδρίαση η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Τα ναυτεργατικά σωματεία είναι αποφασισμένα να μην κάνουν πίσω εάν δεν γίνουν δεκτά τα αιτήματά τους ενώ η σύγκρουση με την κυβέρνηση αναμένεται να είναι καταμέτωπη. Ανακωχή θα υπάρξει μόνο την 25η Μαρτίου λόγω της αναμενόμενης έκρυθμης κατάστασης που θα δημιουργηθεί στη διάρκεια των παρελάσεων.
Η ΠΝΟ έχει ήδη αποστείλει εξώδικα στους αρμόδιους φορείς για την πραγματοποίηση απεργιακών κινητοποιήσεων και ζητά να παραμείνει αυτοτελής ο Οίκος Ναύτου, μετά την ένταξή του στον ΕΟΠΠΥ, να μην περικοπούν οι συντάξεις του ΝΑΤ, καθώς και να υπογραφεί η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για το 2012.
Οι Ελληνες ναυτικοί θεωρούν ότι η ναυτιλία έχει αφεθεί στη μοίρα της από την Πολιτεία και ζητούν άμεσα τον ορισμό ενός πολιτικού προϊσταμένου στον τομέα.
Η ΠΝΟ «απορρίπτει και αντιτάσσεται σε οποιαδήποτε σκέψη να μη διατηρηθεί ο ΕΛΟΕΝ ως αυτοτελής λογαριασμός και φορέας ιδιωτικού δικαίου.
Είναι κάθετα αντίθετη με οποιαδήποτε απόπειρα κατάργησης του Γραφείου Εύρεσης Ναυτικής Εργασίας και την υπαγωγή του στον ΟΑΕΔ. Πάγια είναι η θέση της για τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του Γραφείου και τη χωρίς άλλη καθυστέρηση ίδρυση Ειδικού Ταμείου Ανεργίας Ναυτεργατών.
Σε ό,τι αφορά το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ), η ΠΝΟ απαιτεί την αυτοτελή διατήρησή του και την άμεση επιχορήγησή του από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Επίσης, τονίζει ότι «η επιδείνωση του επιπέδου της παρεχόμενης ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των ναυτεργατών και των οικογενειών τους και η επαπειλούμενη ένταξή τους στον ΕΟΠΥΥ από τον Οίκο Ναύτου, όπου σήμερα καλύπτονται, τους έχει οδηγήσει κυριολεκτικά σε απόγνωση».
Σημειώνεται ότι φορείς και αγρότες από την Κρήτη αλλά και το Επιμελητήριο Κυκλάδων, με επιστολές τους προς την ΠΝΟ αλλά και στους υπουργούς Προστασίας του Πολίτη και Ανάπτυξης, ζητούν να βρεθεί μία συμβιβαστική λύση και να μην παρεμποδιστεί η μεταφορά προϊόντων, καθώς κάτι τέτοιο θα επιφέρει αναπόφευκτα τεράστια οικονομική ζημιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου