Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Ύδρας

 πηγή: http://et.diavgeia.gov.gr/f/dimosydras/ada/

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 1/2013

                                   Ο Δήμαρχος Ύδρας
                                       Λαβών Υπόψη

    1.  Τις διατάξεις του αρ. 58 και 59 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τον ορισμό 
        των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.
    2.  Την   αριθμό   41   του   υπ.   αριθ.   πρωτ.   71351/14.12.2010   εγκύκλιο   του 
        ΥΠΕΣΑΗΔ.
    3.  Την απογραφή του πληθυσμού του Δήμου Ύδρας έτους 2001 από την οποία 
        προκύπτει ότι ο ο πληθυσμός της Ύδρας ανέρχεται σε 2.581 κατοίκους.
    4.  Το   γεγονός   ότι   ο   Δήμος   Ύδρας   εμπίπτει   στην   παρ.3   του   αρ.   59 
        Ν.3852/2010 και συνεπώς δύναται να οριστούν δύο (2) αντιδήμαρχοι.
    5.  Το γεγονός ότι σύμφωνα με το άρ. 3 του Ν. 4051/2012 από 1.1.2013 από 
        τους δύο (2) Αντιδημάρχους δικαιούται αντιμισθία ο ένας (1)  εξ’ αυτών.

                                      ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

         Α. Ορίζει Αντιδημάρχους του Δήμου Ύδρας που θα βοηθούν το έργο του 
προκειμένου για την αποτελεσματική άσκηση των αρμοδιοτήτων του, εντός της 
τρέχουσας δημοτικής περιόδου και για το χρονικό διάστημα από 4 Ιανουαρίου 
2013 μέχρι 31 Αυγούστου 2014, τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους Ύδρας 
και τους μεταβιβάζει τις κάτωθι αρμοδιότητες και εξουσιοδότηση υπογραφής επί 
των θεμάτων αυτών, ως ακολούθως: 

    Α1. Τη δημοτική σύμβουλο της πλειοψηφίας κα. Λούλου Λουκία, στην οποία 
και μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες χωρίς αντιμισθία:
    1.  Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών και τις άδειες 
        του προσωπικού.
    2.  Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού του Δήμου.
    3.  Είναι αρμόδια για την τέλεση πολιτικών γάμων.
   4.   Είναι υπεύθυνη για θέματα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων.
    5.  Αναπληρώνει   το   Δήμαρχο   και   εκπροσωπεί   το   Δήμο   στις   διάφορες 
        θρησκευτικές   τελετές   και   εορτές,   κοινωνικές   εκδηλώσεις   συλλόγων, 
        σωματείων, σχολείων,κ.λ.π. ενημερώνοντας προς τούτο τον κ. Δήμαρχο.
   6.   Έχει   την   ευθύνη   για   την   πορεία   των   αιτημάτων   χορήγησης   αδειών 
        λειτουργίας   καταστημάτων   υγειονομικού   ενδιαφέροντος,   λειτουργίας 
 μουσικών οργάνων καθώς και την παρακολούθηση των παραβάσεων για τη 
     σφράγιση αυτών από τις αστυνομικές αρχές. 
7.   Είναι   αρμόδια   για   θέματα   διαφάνειας   και   ηλεκτρονικής   διακυβέρνησης 
     βάσει της παρ. 4 του αρ, 59 του Ν. 3852/2010 και για τα θέματα που 
     αναφέρονται στο άρθρο 71 του Ν. 3852/2010 (δημοτικό κατάστημα, βιβλία, 
     αρχεία του Δήμου και ιστοσελίδα). 
8.  Την ευθύνη για την σωστή λειτουργία του ΚΕΠ.

Α2. Το δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας  κ. Σωτηρόπουλο Αναστάσιο με 
αντιμισθία 
, στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: 

1.  Εποπτεία και ευθύνη της  καθαριότητας και του περιβάλλοντος ενώ θα είναι 
    αποδέκτης όλων των αιτημάτων των πολιτών που αφορούν τους ανωτέρω 
    τομείς.
2.  Να   έχει   την   επίβλεψη   μελετών   και   έργων   προστασίας   περιβάλλοντος, 
    πρασίνου.
3.  Την ευθύνη παρακολούθησης της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που 
    εκτελούνται  τόσο από το Δήμο όσο και από άλλους φορείς ή ιδιώτες.
4.  Την ευθύνη για το φωτισμό κοινόχρηστων χώρων.
5.  Την ευθύνη για την παροχή, επανασύνδεση, αντικατάσταση και διακοπή των 
    υδρομετρητών   καθώς   επίσης   και   θεμάτων   που   αφορούν   τις   μετρήσεις 
    κατανάλωσης.   Επίσης   θα   είναι   αποδέκτης   όλων   των   αιτημάτων   των 
    δημοτών που αφορούν σε θέματα ύδρευσης.
6.  Την ευθύνη για την αποχέτευση του νησιού, έργα, μελέτες, σύνδεση οικιών 
    με κεντρικό σύστημα αποχέτευσης και εξέταση αιτημάτων των δημοτών.
7.  Την ευθύνη για την καλή λειτουργία αυτοκινήτων και οχημάτων του Δήμου 
    ενώ τηρεί φάκελο, με ειδικές καρτέλες, για κάθε επισκευή αυτοκινήτου και 
    οχήματος, ασφάλειες κ.λ.π.
8.  Την  ευθύνη   για   την   κίνηση  των  οχημάτων   εκτός   ωραρίου   για   κάλυψη 
    εκτάκτων αναγκών (περιστατικά υγείας, πυρκαγιές κ.λ.π.).
9.  Την ευθύνη για θέματα Πολεοδομίας όταν εκχωρηθούν στο Δήμο Ύδρας.
10. Την ευθύνη για την τήρηση του Κανονισμού καθαριότητας.
11. Την ευθύνη για τα αδέσποτα ζώα.

Β. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου, τις μεταβιβασθείσες 
στον απόντα ή κωλυόμενο Αντιδήμαρχο καθ΄ύλην αρμοδιότητες ασκεί ο ίδιος ο 
Δήμαρχος.
Γ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί 
η Αντιδήμαρχος κα. Λούλου Λουκία που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν και 
αυτή απουσιάζει  ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου ορίζεται να ασκεί ο 
Αντιδήμαρχος κ. Σωτηρόπουλος Αναστάσιος.
Δ. Διευκρινίζεται ότι ο Δήμαρχος Ύδρας έχει ο ίδιος την πλήρη και αποκλειστική 
αρμοδιότητα ως πειθαρχικός προϊστάμενος των υπαλλήλων του Δήμου, και η 
αρμοδιότητα αυτή ούτε μεταβιβάζεται σε Αντιδήμαρχο ούτε δύναται να ασκηθεί 
από   Αντιδήμαρχο   καθώς   είναι   αμεταβίβαστη.   Στους   ορισθέντες   δια   της 
παρούσης   Αντιδημάρχους   μεταβιβάζονται   αποκλειστικώς   και   μόνο   οι 
αρμοδιότητες που αναφέρονται ρητώς στην παρούσα και η απαρίθμηση των 
αρμοδιοτήτων   είναι   αποκλειστική   και   όχι   ενδεικτική.   Ο   Δήμαρχος   Ύδρας 
επιφυλάσσεται   για   την   ανάθεση/μεταβίβαση   αρμοδιοτήτων   (   εκτός   όσων 
διαλαμβάνονται   στην   παρούσα)   προς   τους   ορισθέντες   Αντιδημάρχους   με 
νεότερη ειδική του απόφαση κατά τη διακριτική του ευχέρεια και ανάλογα με 
την πορεία της διακυβέρνησης του Δήμου και τις ανάγκες που θα προκύψουν. 

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί μια φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του 
Νομού Αττικής ή σε μια εβδομαδιαία εφημερίδα της πρωτεύουσας του Νομού, 
να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Ύδρας και να θυροκολληθεί στον 
πίνακα ανακοινώσεων του Δήμο Ύδρας   

                                  Ο Δήμαρχος Ύδρας

                                  Άγγελος Λ. Κοτρώνης 

Δεν υπάρχουν σχόλια: