πηγή: tovima.gr
Τα νησιά του Αργοσαρωνικού, λόγω της εγγύτητας αλλά και των τακτικών συναλλαγών των μονίμων κατοίκων με τον Πειραιά, παρουσιάζουν, σύμφωνα με παράγοντες της ακτοπλοΐας, τη μικρότερη σε σύγκριση με τις άλλες γραμμές μείωση τζίρου για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Παρά ταύτα, τα πλοία λιγοστεύουν και τα δρομολόγια μειώνονται. Το πρόβλημα έθεσαν σε δραματικούς τόνους στο τελευταίο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών οι εκπρόσωποι του Πόρου και των Σπετσών, καθώς και του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών, με αφορμή την απόσυρση από τη γραμμή άλλων δύο πλοίων της Hellenic Seaways. Το ταχύπλοο «Flying Cat 2» και το συμβατικό «Νεφέλη» βγήκαν από τη γραμμή λόγω πώλησης. Ο πρόεδρος του Δικτύου κ. Ελευθέριος Κεχαγιόγλου μιλώντας στο «Βήμα» ανέφερε ότι μετά την αποχώρηση του ταχύπλοου δεν προβλέπεται αντικατάστασή του από άλλο ισοδύναμο σε χωρητικότητα σκάφος, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουν άμεσα πρόβλημα νησιά όπως οι Σπέτσες, η Υδρα και ο Πόρος. Αυτή τη στιγμή συμβατικό πλοίο πηγαίνει μόνο ως τον Πόρο και καλοκαιριάτικα τα άλλα νησιά εξυπηρετούνται μόνο από ένα καταμαράν και τρία δελφίνια. Αυτό σημαίνει ότι η διαθεσιμότητα των θέσεων σε σχέση με πέρυσι μειώνεται κατά 30%, με τον αντίκτυπο που έχει αυτό στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στην Υδρα, για παράδειγμα, υπάρχουν 1.200 θέσεις πελατών σε καφετέριες και τα εισιτήρια που διατίθενται για το νησί δεν ξεπερνούν τα 200! Η πολιτεία «δημιουργεί άγονα νησιά μία ώρα μακρύτερα από τον Πειραιά» λέει ο κ. Κεχαγιόγλου.
1 σχόλιο:
καραβι λαϊκης βασης με συμμετοχη ολων των νησιωτων. απο πειραια μεχρι σπετσες
Δημοσίευση σχολίου